Social Media Marketing Tips για να πετύχει το brand σου
Το Social Media marketing έχει γίνει ο νέος τρόπος προσέγγισης του κοινού-στόχου σας. Ωστόσο, οι περισσότεροι έμποροι δυσκολεύονται να κατανοήσουν τις διάφορες αποχρώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά για την εκστρατεία marketing. Με τόσες πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι εύκολο να μπερδευτείτε σχετικά με το ποιες από αυτές είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας και ποιο είδος περιεχομένου είναι το καταλληλότερο για κάθε μία. Η έναρξη του marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά μόλις καταλάβετε πού πρέπει να εστιάσετε, γίνεται πολύ πιο εύκολο. Αυτό το άρθρο θα σας δώσει μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της στρατηγικής marketing σας.
Προφίλ στο Instagram
Μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram είναι το μέρος όπου μπορείτε να αφήσετε τη δημιουργικότητά σας να ξεχειλίσει. Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, το Instagram είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να χτίσετε τη φήμη της επιχείρησης σας και να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό. Με τη σωστή στρατηγική και μια στοχευμένη προσέγγιση marketing, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα τεράστιο κοινό δυνητικών πελατών. Η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο (reels) υψηλής ποιότητας είναι ο καλύτερος τρόπος για να χτίσετε τη φήμη της εταιρείας σας στο Instagram. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας είναι συνεπείς και αντικατοπτρίζουν πάντα τις αξίες και τα ιδανικά της εταιρείας σας. Εμπιστευτείτε τους ειδικούς! Στην Prismart ειδικευόμαστε στην διαχείριση των social media προφιλ σας. Συνεργαστείτε μαζί μας και απογειώστε την επιχείρηση σας. Συμπληρώστε την φόρμα στο κάτω μέρος του άρθρου και ένας social media specialist θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για να αναλύσουμε την προοπτική συνεργασίας.
Δημιουργήστε περιεχόμενο
Η δημιουργία ελκυστικού και υψηλής ποιότητας περιεχομένου είναι το πιο σημαντικό μέρος της στρατηγικής marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας μέσω του περιεχομένου σας, είναι πιθανό να δείτε αύξηση των οπαδών και της αναγνωρισιμότητας του brand σας. Υπάρχουν μερικά πράγματα που θα πρέπει να έχετε κατά νου όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης: – Γνωρίστε το κοινό σας – Γράψτε για το κοινό σας — Δημοσιεύετε τακτικά (τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα) – Δημιουργήστε εικόνες υψηλής ποιότητας – Το οπτικό περιεχόμενο είναι πιο ελκυστικό από τις λέξεις – Αναδημοσιεύστε παλιές δημοσιεύσεις, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε για διάφορες πλατφόρμες Μερικά παραδείγματα είναι: Κείμενο – Εικόνες – Βίντεο – Ζωντανά βίντεο – Infographics – Podcasts – Αποκλειστικό περιεχόμενο.
Δημιουργήστε προφίλ στο tiktok
Αν θέλετε να προσεγγίσετε νεανικό κοινό, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο δημιουργίας λογαριασμού στο TikTok. Το TikTok είναι μια πλατφόρμα βίντεο μικρής διάρκειας. Το TikTok είναι μια πολύ οπτική πλατφόρμα που βασίζεται στην άμεση αντίδραση του εγκεφάλου σε οπτικοακουστικά ερεθίσματα. Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι εντυπωσιακό και ελκυστικό. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία αστείων, συναρπαστικών και ενεργητικών βίντεο για να προσελκύσετε το κοινό σας. Το TikTok διαθέτει επίσης πολλά εργαλεία και χαρακτηριστικά, όπως μουσική, ειδικά εφέ και αυτοκόλλητα, για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μοναδικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις, επειδή προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων “επώνυμων λογαριασμών”. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσθέσετε το λογότυπο και το εμπορικό σας σήμα στο προφίλ σας και να χρησιμοποιήσετε τις ειδικές λειτουργίες και τα εργαλεία του TikTok που έχουν σχεδιαστεί για επιχειρήσεις. Το TikTok σας επιτρέπει επίσης να προσθέσετε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας και τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χρήση video marketing
Τα βίντεο είναι ισχυρά εργαλεία marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε το κοινό σας τόσο online όσο και offline. Η χρήση βίντεο στις καμπάνιες marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία leads και πωλήσεων, καθώς και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και της διατήρησης των πελατών. Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι τύποι βίντεο κατάλληλοι για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να προσαρμόσετε τη διάρκεια, το θέμα και τη μορφή των βίντεο σας, ώστε να τα καταστήσετε κατάλληλα για marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα περισσότερα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να ανεβάζετε βίντεο διάρκειας έως 60 δευτερολέπτων. Τα βίντεο κάτω των 2 λεπτών είναι γενικά τα πιο αποτελεσματικά, επειδή κρατούν το κοινό σας απασχολημένο χωρίς να κουράζουν τον θεατή. Τα θέματα για τα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι σύντομα και περιεκτικά, ώστε να μπορείτε να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή του κοινού σας. Τα καλά θέματα περιλαμβάνουν τα “θέματα της ημέρας”, τις χρήσιμες συμβουλές και την ψυχαγωγία. Στην Prismart διαθέτουμε επαγγελματικό studio με κάμερα blackmagic όπου μπορείτε να γυρίσετε τα videos σας, επικοινωνήστε μαζί μας για προσφορά
Δημιουργία στρατηγικής για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μόλις εντοπίσετε τις κατάλληλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας, πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική . Η στρατηγική των social media είναι ένας οδικός χάρτης για την εκστρατεία marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Πριν δημιουργήσετε οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να απαντήσετε σε μερικές σημαντικές ερωτήσεις:
– Ποιος είναι ο στόχος σας;
– Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;
– Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν;
– Τι περιεχόμενο θα μοιραστείτε;
– Πόσο συχνά θα δημοσιεύετε;
– Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις;
Μόλις απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία και τη διαχείριση των πλατφορμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινήστε δημιουργώντας έναν λογαριασμό στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας. Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σελίδα “branding”. Εκεί μπορείτε να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας, την αποστολή και τα προϊόντα σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να κάνετε ερωτήσεις και να απαντάτε σε σχόλια και αναρτήσεις.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Διαχείριση του Facebook και του linked in
Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις. Εάν χρησιμοποιείτε μία από αυτές τις πλατφόρμες, πρέπει να διαχειρίζεστε ενεργά τον λογαριασμό σας και να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε τακτική βάση. Η ανάρτηση σε τακτική βάση είναι ο καλύτερος τρόπος για να αφήσετε τους οπαδούς σας να γνωρίζουν ότι είστε ενεργοί και σχετικοί. Μπορείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας είναι σχετικές και συνεπείς. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας σχετίζονται με τη θέση και την εικόνα της μάρκας σας. Όταν αναρτάτε, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Μπορείτε να ελέγξετε το ποσοστό εμπλοκής των δημοσιεύσεών σας χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία όπως το Social Engagement Rate. Εάν οι αναρτήσεις σας δεν δημιουργούν αρκετή εμπλοκή, ίσως χρησιμοποιείτε λάθος τύπο περιεχομένου.
Η σημασία της παρουσίας της εταιρείας σας στα social media
Το social media marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επωνυμία σας και να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό. Ωστόσο, πολλές εταιρείες διστάζουν να ξεκινήσουν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επειδή είναι συγκεχυμένα και χρονοβόρα. Μπορεί να ανησυχείτε για τη δέσμευση χρόνου ή να μην είστε σίγουροι για το σε ποιους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να επικεντρωθείτε. Μπορεί να ανησυχείτε για την πιθανή απόδοση της επένδυσης (ROI) του marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, το να μην έχετε παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι πιο επιζήμιο για την επιχείρησή σας. Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για πληροφορίες και συμβουλές. Εάν η εταιρεία σας δεν έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χάνετε πιθανούς πελάτες. Χάνετε επίσης την ευκαιρία να απαντήσετε σε αρνητικά σχόλια και κριτικές. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας να έχει παρουσία στα social media, όπου οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.Στην Prismart ειδικευόμαστε στην διαχείριση των social media προφιλ σας. Συνεργαστείτε μαζί μας και απογειώστε την επιχείρηση σας. Συμπληρώστε την φόρμα στο κάτω μέρος του άρθρου και ένας social media specialist θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για να αναλύσουμε την προοπτική συνεργασίας.
Συνοψίζοντας
Τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Μπορούν επίσης να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό τρόπο για να βρείτε νέους πελάτες.
Υπάρχουν πολλοί τύποι μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκεί έξω, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε αυτά που είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις εκστρατείες marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, να δημοσιεύετε συχνά και να απαντάτε στα σχόλια το συντομότερο δυνατό.
Για ολοκληρωμένες λύσεις Digital Marketing, κατασκευή ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν, βελτιστοποίηση S.E.O και online διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας!!