s.e.m

Τι είναι το S.E.M και σε τι διαφέρει από το S.E.O

Στο ψηφιακό marketing, υπάρχουν πολλά αρκτικόλεξα. Ένας όρος που μπορεί να έχετε συναντήσει είναι το SEM ή μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. 

Τι είναι όμως το SEM; Με απλά λόγια, είναι ένας τύπος διαδικτυακού μάρκετινγκ που συμβάλλει στη βελτίωση της προβολής και της κατάταξής σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing. Σε αυτό το άρθρο, θα εμβαθύνουμε στο τι είναι το SEM και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Τι είναι το S.E.M.;

Το SEM, είναι μια μορφή ψηφιακού marketing που χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης για την προώθηση ενός ιστότοπου. Το SEM περιλαμβάνει τόσο αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή (διαφημίσεις), τα οποία είναι λίστες που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) ως αποτέλεσμα των διαφημιζόμενων που πληρώνουν για να εμφανίζονται οι ιστοσελίδες τους σε αυτά, όσο και οργανικά ή φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης,

Το SEM είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να βελτιώσετε την προβολή σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το SEM είναι μόνο ένα στοιχείο μιας αποτελεσματικής στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ. θα πρέπει να χρησιμοποιείται παράλληλα με άλλες τακτικές όπως το SEO, το social media marketing και το email marketing.

Σε ποιους απευθύνεται το S.E.M;

S.E.M είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης, καταχωρίσεων επί πληρωμή και άλλων καναλιών μάρκετινγκ.

Τα οφέλη του S.E.M περιλαμβάνω:

 

-Αυξημένη προβολή για την επιχείρησή σας: καθώς μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλότερες κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), καθιστώντας πιο πιθανό ότι οι δυνητικοί πελάτες θα βρουν την επιχείρησή σας όταν αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τη δική σας.

 

-Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας: Η υψηλότερη κατάταξη σε SERP μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, καθώς και σε υψηλότερα ποσοστά κλικ από χρήστες που βλέπουν την καταχώρισή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

-Βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI): Επειδή η S.E.M. είναι μια στοχευμένη προσέγγιση μάρκετινγκ, μπορεί να προσφέρει καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) από άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ που δεν είναι τόσο στοχευμένες ή αποτελεσματικές στην προσέγγιση πιθανών πελατών



Στο S.E.M περιλαμβάνει μια ποικιλία δραστηριοτήτων, όπως:

 

-Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Η διαδικασία βελτίωσης της προβολής και της κατάταξης ενός ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης μέσω της χρήσης τεχνικών όπως η έρευνα λέξεων-κλειδιών, η δημιουργία backlinks και η βελτιστοποίηση του περιεχομένου (seo friendly).

-Διαφήμιση πληρωμένης αναζήτησης: Η τοποθέτηση πληρωμένων διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης ή άλλους ιστότοπους για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου.

-Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η χρήση πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn για την προώθηση ενός ιστότοπου ή τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

-Μάρκετινγκ περιεχομένου: Η δημιουργία και διανομή υψηλής ποιότητας, πολύτιμου περιεχομένου για την προσέλκυση της προσοχής και την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου (άρθρα, videos κ.α).

 

Ποιες είναι μερικές συμβουλές για αποτελεσματικό S.E.M.;

 

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να φτιάξετε το S.E.M. πιο αποτελεσματικές εκστρατείες. Εδώ είναι μερικές συμβουλές:

 

  1. Χρησιμοποιήστε τίτλους και περιγραφές πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά για τις διαφημίσεις σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι συναφής με τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε και επίσης θα συμβάλει στη βελτίωση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

 

  1. Χρησιμοποιήστε τις επεκτάσεις στις διαφημίσεις σας. Οι επεκτάσεις διαφημίσεων μπορούν να παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη βελτίωση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

 

  1. Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά long tail (όροι αναζήτησης που περιέχουν 3 ή περισσότερες λέξεις). Οι λέξεις-κλειδιά long tail τείνουν να είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και ως εκ τούτου μπορούν να είναι φθηνότερες στην προσφορά. Μπορούν επίσης να είναι πιο αποτελεσματικά στην οδήγηση στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

 

  1. Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά βοηθούν να διασφαλιστεί ότι η διαφήμισή σας δεν εμφανίζεται για άσχετες αναζητήσεις. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση τόσο της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων όσο και του ποσοστού μετατροπών.

 

  1. Δοκιμή, δοκιμή, δοκιμή! Να δοκιμάζετε πάντα διαφορετικές πτυχές της καμπάνιας σας, όπως διαφορετικά αντίγραφα διαφημίσεων, σελίδες προορισμού κ.λπ., προκειμένου να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας

s.e.m vs s.e.o

 

Το markting  μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για την αύξηση της προβολής ενός ιστότοπου στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Το SEM χρησιμοποιεί πληρωμένη διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής ανά κλικ (PPC) και του κόστους ανά εμφάνιση (CPM), για να εξασφαλίσει την τοποθέτηση σε SERP.

 

Το SEO, από την άλλη, είναι ένας οργανικός τρόπος βελτίωσης της προβολής ενός ιστότοπου. Το SEO χρησιμοποιεί τεχνικές που βοηθούν τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα σε SERP χωρίς να πληρώνετε για τοποθέτηση.

 

Τόσο το SEM όσο και το SEO είναι σημαντικά για την προβολή στο διαδίκτυο, αλλά εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς. Το SEM είναι μια πληρωμένη προσέγγιση που μπορεί να σας δώσει γρήγορα αποτελέσματα, ενώ το SEO είναι μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική που θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να δείτε αποτελέσματα.

Για ολοκληρωμένες λύσεις Digital Marketing, κατασκευή ιστοσελίδων και eshop που ξεχωρίζουν, βελτιστοποίηση S.E.O και online διαφήμιση επικοινωνήστε μαζί μας!!

 

Επικοινωνήστε μαζί μας